
اگر شما برای شرکت در کلاسهای مجازی و جلسات اداری خود از نرم افزار ادوب کانکت استفاده میکنید احتمالا بعضی مواقع با ارورهایی برخورد میکنید. یکی از این ارورها و خطاها مشکل ماندن در صفحه Connecting یا مشکل کانکتینگ ادوب کانکت، هنگام ورود به کلاس یا جلسه است.
در این مطلب به بررسی و رفع این مشکل میپردازیم.
اگر شما هنگام ورود به کلاس درس یا جلسه مجازی خود در صفحه زیر گیر کردید احتمالا علت آن، استفاده شما از ویندوز سون 32 بیتی یا نسخههای پایین تر ویندوز است. این نسخهها هماهنگی لازم با نرم افزار ادوب کانکت را ندارند.
ابتدا دکمههای Windows+ R بزنید تا صفحه Run برای شما به نمایش در بیاید.
در صفحه Run متن inetcpl.cpl را بنویسید و کلید اینتر را بفشارید.
در صفحه باز شده روی سربرگ General و در زیر روی دکمه Delete مطابق شکل زیر بزنید.
صفحهای به نام Delete Browsing History برای شما باز میشود. در این صفحه تیک گزینههای Temporary Internet files ,Cookies And Website Data ,History را بزنید. سپس روی دکمه Delete بزنید.
حالا یک بار دیگر نرم افزار ادوب کانکت خود را باز کنید. میبینید که مشکل رفع شده و به راحتی میتوانید وارد کلاس یا جلسه خود شوید.
مشکل دو بخشی شدن در ادوب کانکت
دراین مطلب سعی شد تا مشکل کانکتینگ ادوب کانکت و طریقه رفع آن به طور کامل و تصویری برای شما توضیح داده شود. البته ادوب کانکت هم مثل هر نرم افزار دیگری ممکن است حین کار با آن به مشکل برخورد کند. بهترین کار در این مواقع، تماس با پشتیبانی است.
خدمات سایت دورهها برای برگزاری کلاس آنلاین
دیدگاهها (0)