
در موارد بسیاری مشاهده می شود که کاربران هنگام ورود به کلاس مجازی با مشکل مواجه می شوند. یکی از این مشکلات، مشکل کانکت شدن در ادوب کانکت است. شاید تا به حال این مورد را تجربه کرده باشید که در لحظه شروع کلاس، قصد ورود داشته باشید، اما در لحظه آخر به مشکل بخورید و صفحه کلاس برای شما باز نشود. در این حالت مجبور شده اید که با پشتیبان سایت تماس بگیرید و تا زمان رفع مشکل، مدت زیادی از کلاس را از دست بدهید. اما در این آموزش، ما به شما روشی را معرفی می کنیم تا بتوانید به سرعت مشکل را رفع کرده و به کلاس متصل شوید.
چگونه مشکل کانکت شدن به کلاس را در ادوب کانکت حل کنیم؟
راه حل این مشکل بسیار ساده است. کافی است تا حافظه کش (Cache) مرورگر خود را خالی کنید. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:
از منوی Start، گزینه Run را انتخاب کنید یا با فشردن دکمه های Windows+R این پنجره را باز کنید.
پس از بازکردن پنجره فوق، عبارت inetcpl.cpl را تایپ کنید و OK را بزنید.
با انجام این کار، پنجره جدیدی برای شما باز می شود که از سربرگ General، بایستی دکمه Delete را انتخاب کنید.
در پنجره جدید، بایستی تیک گزینه های Temporary Internet files، Cookies And Website Data و History را قرار دهید و دکمه Delete را بفشارید.
در صورتی که این عملیات را به درستی انجام دهید، مشکل شما رفع شده و می توانید مجددا وارد نرم افزار شوید.
در صورتی که هنگام کار با نرم افزار ادوب کانکت به سوال یا مشکلی برخورد کردید، مطرح کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان پاسخگوی شما باشند.
دیدگاهها (0)