وبسایت دوره‌ها
تدریس در دوره‌ها ورود | ثبت نام
منوی سایت
دسته بندی‌
مقاله‌ها

بازرسی جوش از آن شغل‌هایی است که روز‌به‌روز بر تعداد طرف‌دارانش افزوده می‌شود. دلیل این امر را می‌توان درآمد بالای بازرسان جوش و داغ بودن بازار کار آن‌ها دانست. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید هر فردی می‌تواند با گذراندن دوره بازرسی جوش وارد این پوزیشن شغلی شود. در این مقاله می‌خواهیم به میزان درآمد بازرسان جوش بپردازیم و دربارۀ کلیت این شغل به شما اطلاعات مفیدی بدهیم پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

در این آموزش قصد داریم تا گوشه ای از قابلیت های نرم افزار کمتازیا را به شما معرفی کنیم.

با شیوع کرونا در دنیا، سبک زندگی مردم تغییر زیادی کرد. دید و بازدیدها، کار، مهمانی، آموزش و بسیاری موارد دیگر تحت شعاع این موضوع قرار گرفت. اما در بین همه‌ی این موارد، آموزش اهمیت بسیاری پیدا کرد. برگزاری کلاس‌های درس و آموزش‌های دیگر به طور حضوری، به طور چشمگیری کاهش پیدا کرد. در اینجا بود اهمیت کلاس‌های آنلاین و نرم افزارهای آموزش آنلاین دو چندان شد.

با توجه به گسترش تکنولوژی و تاثیر آن بر همه‌ی بخش‌های زندگی، امروزه برگزاری کلاس‌ها، سمینارها، جلسات اداری و بسیاری موارد دیگر تحت تاثیر فناوری قرار گرفته. بنابراین مقایسه نرم افزارهای آموزش آنلاین برای کسانی که قصد برگزاری کلاس یا سمیناری را به صورت آنلاین دارند بسیار مهم است. گسترش ویروس کرونا هم مزید بر علت شده تا تقریبا همه‌ی ما یک ارتباط از راه دور حتی به صورت تماس تصویری برقرار کرده باشیم.
برای این منظور نرم افزارها و پلتفرم‌های مختلفی ارائه شده که هر کدام ویژگی‌ها، نقاط قوت و نقاط ضعف مربوط به خود را دارد.

“پلتفرم” اصطلاحی است که امروزه آن را زیاد می شنویم و با آن در زمینه های مختلف سر و کار داریم. اما تا چه اندازه با این مفهوم آشنایی داریم. آیا تاکنون چیزی در خصوص کسب و کارهای پلتفرمی شنیده اید؟ آیا با تفاوت این دسته از کسب و کارها با کسب و کارهای خطی و مزایای آن ها آشنایی دارید؟ امروز قصد داریم تا در این مقاله شما را در رسیدن به پاسخ این پرسش ها همراهی کنیم و شما را با مفهوم پلتفرم و کسب و کارهای پلتفرمی آشنا کنیم.

احتمالا شمایی که در حال خواندن این مطلب هستید جز اکثر کسانی هستید فکر می‌کنند آموزش‌های مجازی فقط برای برگزاری کلاس‌های درس استفاده می‌شود. اما اشتباه می‌کنید. آموزش و ارتباط مجازی برای مشاغل زیادی کاربرد دارد. در دوران کرونا این موضوع به خوبی نشان داده شد. دیدیم که بسیاری از مشاغل به فضای مجازی منتقل شدند. خیلی از این مشاغل قبل از این، حتی فکر حضور در فضای مجازی را مسخره می‌دانستند.

به آینده خوش آمدید. جایی که کامپیوترها قادر به دیدن، شنیدن و یادگیری هستند. خدماتی که امروز به کمک یادگیری ماشین به ما عرضه می‌شوند، چند دهۀ قبل برای انسان مثل رؤیا بودند و اثر این رؤیاپردازی را فقط می‌توانستیم در فیلم‌های علمی‌تخیلی ببینیم. به‌عنوان یک انسان که در “آینده” زندگی می‌کند، چقدر با تعریف ماشین لرنینگ آشنا هستید؟

برگزاری کلاس آنلاین امروزه به یک رویه تبدیل شده است. دانشجویان و اساتید به خاطر راحتی در ارتباط و انعطاف پذیری این نوع کلاس‌ها، ترجیح می‌دهند از آنها استفاده کنند. شکی نیست که این نوع آموزش، به جز مزایای زیاد، دارای معایبی هم هست. البته در این مطلب قصد نداریم تا در مورد مزایا و معایب این نوع آموزش صحبت کنیم. بلکه قصد داریم تا به این موضوع مزایای کلاس آنلاین برای آموزشگاه‌ها بپردازیم.

در طول دهه گذشته ده ها شبکه اجتماعی مختلف طراحی شده اند که هر کدام نقش ها و جذابیت های خاص خود را دارند. تلگرام، اینستاگرام، واتساپ، توییتر، فیس بوک، پینترست و … برخی از این شبکه ها هستند که ما روزانه از آن ها استفاده می کنیم. اما اخیرا کلاب هاوس با ویژگی های خاص خود، سر و صدای زیادی به پا کرده و توانسته طرفداران بسیاری پیدا کند. به گونه ای که تا May 2021، بیش از 10 میلیون نفر از این اپلیکیشن استفاده کرده اند. به همین خاطر، در این مقاله سعی داریم تا راهنمای کاملی در خصوص نحوه ثبت نام ، عضویت و نکاتی که در هنگام استفاده از کلاب هاوس باید در نظر داشته باشید، برایتان ارائه دهیم. پس از مطالعه این مقاله، شما می توانید به راحتی این نرم افزار را راه اندازی کرده و از آن استفاده مناسب را ببرید.

تا به حال چند مرتبه پیش آمده که برای پیدا کردن جواب یک سوال، آموزش یک موضوع یا برای تماشای فیلم و سرگرمی به اینترنت مراجعه کنید؟ پس از حل مشکل یا رفع نیاز چه احساسی داشتید؟ بله! به احتمال زیاد هر بار که به مشکلی برمیخورید و پاسخ آن را به راحتی با چند دقیقه جست و جو در اینترنت پیدا می کنید، احساس شادی و رضایت می کنید و حتی آن را به دوستان و اطرافیان پیشنهاد می دهید!

اگر برای اتصال به کلاس و جلسات مجازی خود از نرم افزار ادوب کانکت استفاده می‌کنید احتمالا نیاز به وبکم را احساس کرده‌اید. اگر شما وبکم ندارید و یا وبکم لپ تاپ شما از کیفیت مناسبی برخوردار نیست شما احتمالا به مشکل خواهید خورد. اما در ادوب کانکت مشکلی نیست که نتوان حل کرد. چندین راه حل وجود دارد. در این مطلب در مورد تبدیل دوربین دیجیتال به وبکم در ادوب کانکت توضیح می‌دهیم.

این روزها وقتی علاقه‌مند به یادگیری چیز جدیدی باشید، چه کاری انجام می‌دهید؟ فرقی نمی‌کند؛ چه به دنبال تعمیر یک وسیله در خانۀ خود باشید، یا قصد داشته باشید یک مهارت متفاوت را بیاموزید. در دنیای مدرن، خیلی کم پیش می‌آید افراد برای این مقاصد سراغ کتابخانه‌ها بروند یا در کارگاه‌های آموزشی گران‌قیمت ثبت‌نام کنند. همان‌طور که می‌دانید، بهترین گزینه، تماشای فیلم های آموزشی است.

1 2